Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím.
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
Obrázky jsou pouze ilustrativní a vzhled skutečného výrobku se může mírně lišit.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.
K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit.
Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
Při osobním odběru je zákazník povinen si vyzvednout zboží do 14 dnů od data objednání, nebo od data naskladnění, pokud by zboží v době objednání nebylo skladem.
Všechny počítačové sestavy jsou bez operačního systému (pokud není uvedeno jinak).
Zákazník je povinen zkontrolovat si ihned po doručení stav a kompletnost doručeného zboží. V případě poškozeného obalu nebo poškozeného nebo nekompletního zboží je zákazník povinen tuto skutečnost dopravci ihned oznámit jako výhradu při doručení.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem.
V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu.
Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) DODACÍ LHŮTA
V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
V cenách poštovného je zahrnuto balné.
6) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží (včetně obalu) vyměníme za jiný druh do 14 dnů od zakoupení.
Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu po předchozí domluvě.
Balíky na dobírku budou automaticky vráceny zpět odesílateli.
Balík by měl být pojištěný na odpovídající hodnotu.
Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující.
7) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození nejlépe ihned po doručení, nejpozději však do 2 pracovních dnů od doručení, aby bylo možné uplatnit případnou reklamaci u přepravce.
Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta uvedena v detailu výrobku, pokud není uvedeno jinak.
Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu po předchozí domluvě.
Balíky na dobírku budou automaticky vráceny zpět odesílateli.
Balík musí být pojištěný proti ztrátě a poškození (křehké) na odpovídající hodnotu.
Pokud zákazník nějakým způsobem zasahuje do počítačové sestavy nebo nahrazuje některé komponenty vlastními (případně zakoupenými jinde než v našem e-shopu), je následně nutné reklamovat jen vadný komponent a ne celou PC sestavu.
Toto platí i v případě prodloužené záruky na některé komponenty - v případě uplynutí záruční lhůty 2 let je nutné reklamovat jen vadný komponent s prodlouženou zárukou.
Při reklamaci PC sestavy nebo jiného zboží obsahující paměť je zákazník povinen si předem zazálohovat svá data, která mohou být během reklamace vymazána.
8) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud je objednávka uzavřena koncovým spotřebitelem, je možné odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů od dodání zboží dle občanského zákoníku (kromě vyjímek, které jsou uvedeny v občanském zákoníku - např. SW licence, hry apod.).
V případě platby na dobírku budou peníze vráceny na bankovní účet, který nám sdělíte při odstoupení od kupní smlouvy.
V případě platby bankovním převodem budou peníze vráceny na účet, ze kterého byla objednávka uhrazena.
V případě platby kartou budou peníze vráceny refundací přes platební bránu.
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.
Záruka se nevztahuje na:
-vady vzniklé nesprávným použitím výrobku
-vady vzniklé nesprávným skladováním
Upozorňujeme, že vrácené funkční zboží bez udání důvodů (podle zákona do 14 dnů od nákupu) musí být v originálním nepoškozeném obalu a musí se dát znovu jako nové prodat.
V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.
--------------------------------------------------------------------------------
Adresa:
Bc. Jonáš Simota
Litvnovická 2918/16
370 01 České Budějovice.
IČO: 76360369
DIČ: CZ8911041623 (plátce DPH)
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů